Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ocenění podniku společnosti ZON spol. s r.o.
Brož, Michal ; Pláničková, Markéta (vedoucí práce) ; Krch, Přemysl (oponent)
Diplomová práce na téma "Ocenění podniku společnosti ZON spol. s r. o." je zpracována formou znaleckého posudku a jejím cílem je nalezení tržní hodnoty pro účel hypotetického prodeje k 31. 12. 2014. Práce je rozdělena do pěti částí. První část se věnuje popisu oceňované společnosti. Po ní následuje provedení finanční a strategické analýzy. V následující části jsou analyzovány a plánovány generátory hodnoty zakončené sestavením finančního plánu na období od 2015 do 2020. V poslední části je ZON spol. s r. o. oceněna výnosovou metodou DCF APV s využitím parametrického vzorce pro druhou fázi.
Brand management značky "ZON" na českém trhu
Nováková, Vendula ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Práce se zabývá problematikou řízení značky a zvyšování její hodnoty. Teorie řízení značky je aplikována na příkladu firmy ZON z Třebíče. V první části práce jsou představeny teoretické přístupy k řízení značky, zejména dle teorií Davida A. Aakera a Kevina Lane Kellera. V praktické části práce dochází k aplikaci teorií na případu firmy ZON vyrábějící limonády. Je představena současná identita a positioning značky a výzkumem zjištěna znalost a image značky. Následně práce zhodnocuje dosavadní strategii a navrhuje změny, které by vedly ke zvýšení hodnoty značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.